søndag den 18. december 2011

På pinden!

Jeg elsker hjemmestrik! Jeg elsker det fordi det er blødt, fordi jeg selv kan bestemme hvordan det skal se ud og allermest fordi det er tøj som er lavet med hjertet.  Jeg nyder at give mine unger noget tøj på, som jeg ved er lavet til dem. Jeg forestiller mig altid hvordan min farmor (som primært forsyner os med lækkert strik), sidder i sin lille sofa og strikke kærligheden til mine unger ind i tøjet. Maske for maske…
Selvom halvdelen af basses tøj er hjemmestrikket er der ikke et eneste stykke som er strikket af mig. Det er gerne børnenes olde og en af mine bekendte som strikker til os. Jeg køber garn, finder opskrifter og de laver det store arbejde. Det ER fantastisk, men det kan ikke blive ved med at gå. Jeg bliver nødt til at tage mig sammen og se at få strikket lidt mere. Joooe, jeg kan da slå masker op og strikke ret, vrang osv. Men jeg har endnu ikke formået at få noget færdigt.  
Jeg må i gang nu – derfor har jeg besluttet mig for at starte når jeg besøger min farmor efter jul.
Jeg får inspiration og hjælp her:  paapinden.dk
Jeg skal nok flashe når jeg engang får noget færdigt J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar