søndag den 18. december 2011

Jeg er Lina....

Jeg tror på at vi mennesker er hvad vi har oplevet i vores liv, og hvad vi beslutter os for at være.
Jeg er Lina, slyngende, favnende økologisk speltmor. Jeg elsker alt hvad der er hjemmelavet – specielt mine børn. Jeg går meget op i sundhed, kærlighed og så er jeg meget passioneret omkring amning og jordemoderkundskab.
Men….
Jeg er frem for alt muslim.
Mit liv, mine beslutninger, min samvittighed og min ”moral” er alt sammen styret af islam.
Det er ikke fordi jeg lever i et fangeskab med slemme regler. Der er aldrig nogen som er kommet og har trukket islam ned over hovedet på mig. Jeg har valgt islam – fordi det for mig er kærlighed og fred.
-          Nøglen til success om man vil.
Jeg føler at jeg kan finde svar på alt i islam og mit liv giver mening HVER dag fordi jeg har islam (alhamdoulillah) Jeg kommer blandt andet, til at blogge om amning og embryologi, - både fra et fagligt synspunkt men også fra et islamisk synspunkt. Jeg håber at det er noget i ville finde interessant og i er altid velkomne til at stille spørgsmål som jeg vil forsøge at besvare på bedste vis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar